Welcome at Flow of Miracles

Psychic Healer Rianne Collignon's blog: filled with articles about her work, her services and spiritual and holistic topics
Follow Me

Weekthema Week 40



By  Rianne Collignon     10:05    Labels: 
Beste Mensen,

Zoals jullie hebben gelezen trok ik vorige week de volgende kaarten: Content: I enjoy what life offers, knowing my needs will be filled as surely as the tide flows in en 3de Chakra: Ongedwongenheid

Reflectie achteraf:  
Een aantal dingen gingen inderdaad heel makkelijk: fijn om te zien hoe het maken van posters (die nog gedrukt moeten worden) erg makkelijk en fijn ging. Normaal ben ik een erg gepland persoon, maar juist ongedwongenheid geeft je de ruimte om jezelf te zijn. Ik merkte wel dat het soms moeilijk was om ongedwongen te zijn: je maakt je toch zorgen over dingen en dan ga je vanzelf aan allerlei scenario's denken.

Wel ben ik heel tevreden over de afgelopen week: heerlijk uit eten (1x geweldig, 1x wat minder), gezellige verjaardagen en een fijn gevoel.

Ook deze week trek ik weer een kaart uit het VirtueReality Deck. Mee doen met deze kaarten in het Nederlands? Dat kan hier. En natuurlijk trek ik ook een kaart uit de set Helende Lotuskaarten.


Deze week trok ik de volgende kaarten: Forgiving: Valueing honesty and commitment, I softly let go of the past and enable others to change en 3de Chakra: Agressie

In de eerste instantie misschien een rare combinatie: vergeving en agressie. Meestal denken we bij agressie alleen aan geweld, slaan of een ander schade toebrengen. Toch komt agressie eigenlijk van het woord adgredior / aggredior uit het Latijn wat betekend: ergens gericht op afgaan. Je kunt agressie dus ook gebruiken om jezelf die boost te geven om echt iets te gaan regelen!

Deze week heb ik zeker wat gerichte actie nodig: de Flyers zijn nog steeds niet correct afgeleverd, dus ik heb nu 2000 verkeerd geprinte Flyers in huis liggen. Al twee keer is het fout gegaan, helaas. Ik heb het desbetreffende bedrijf nog eenmaal de kans gegeven om het goed op te lossen.... daar heb je vergeving voor nodig: om iemand de ruimte te geven om van zijn of haar fouten te leren en te veranderen.

Ik ben benieuwd waar positieve agressie nog meer een rol kan spelen deze week!

About Rianne Collignon

Psychic Healer Rianne Collignon helps people in her practice Hart en Ziel (Heart and Soul) in Delft, The Netherlands with solutions, advice and support. In addition to private sessions (also available through Skype, phone and by e-mail) she runs workshops, training and detox programs and courses. These are also available online in Dutch through Hart en Ziel Educatie (Heart and Soul Education).
At Hart en Ziel Zakelijk (Heart and Soul Business) companies can request business reports, training sessions and staff parties to grow and profit in a spiritual way.

Call +31 610521351 for more information on business days between 7pm-8pm, send an e-mail, follow on social media (Facebook Fan Page, here on the blog, YouTube and LinkedIn) or check out the website: http://www.flowofmiracles.com

No comments:

Post a Comment


  • Business Hours:
  • Monday, Wednesday and Thursday evening 20.00-23.00
  • Friday 09.00-17.00
  • E-mail info@flowofmiracles.com
  • Phone +31 (0)6 10521351
  • Consultation hour on business days
    between 7pm - 8 pm GMT+1