Welcome at Flow of Miracles

Psychic Healer Rianne Collignon's blog: filled with articles about her work, her services and spiritual and holistic topics
Follow Me

Weekthema Week 43



By  Rianne Collignon     10:40    Labels: 
Beste Mensen,

De afgelopen week had ik een heerlijke sociale week: uit lunchen, uit eten, naar de sauna, massage uitwisselen en af en toe wat werken. Het was heerlijk!

Vorige week trok ik de volgende kaarten: Wise: I act, only after observing, listening and accepting en 5de Chakra: Zuivering

Reflectie achteraf:   
Ik heb heerlijk gezuiverd op verschillende niveau's: lichamelijk, geestelijke en emotioneel. Het is zo fijn om af en toe lekker sociaal bezig te zijn. Dat helpt ook met zuiveren, omdat je vrienden, familie en partner je helpen met inzien wat je wel en niet goed doet.

Daarnaast ben ik heel blij dat ik wise trok, want ik was van de week even heel kwaad vanwege een niet heel erg fijn gelopen iets. Het ging nog niet eens over mij, maar het liefst was ik er gelijk brullend op af gegaan. Gelukkig herinnerde ik me dat ik het eerst moest observeren, toen moest luisteren en daarna moest accepteren. Toen zag ik dat het niet mijn verantwoordelijkheid was en dat het goed was zo.

Ook deze week trek ik weer een kaart uit het VirtueReality Deck. Mee doen met deze kaarten in het Nederlands? Dat kan hier. En natuurlijk trek ik ook een kaart uit de set Helende Lotuskaarten. 

Deze week trok ik de volgende kaarten: Positive: The seed of my thoughts and actions is hope: good wishes for every soul and all of nature en 6de Chakra: Kijken

Reflectie vooraf:
Positiviteit moet je altijd zoeken, want mensen zijn snel geneigd om negativiteit te zien. Wat ging er fout, wat gaat niet goed, wat loopt niet lekker. Vandaar dat ik me regelmatig richt op positiviteit en op waardering en dankbaarheid. Af en toe maak een lijstje van alles waar ik nou echt blij van word. Dat vrolijkt gelijk op!

Nu wordt het ook tijd om niet alleen in het verleden, maar ook in het nu en in de toekomst positief te bekijken. Ik merk dat ik bij sommige dingen mezelf dwing om 'realistisch' te blijven, maar is dat wel zo realistisch? Meestal betekend het dat we eigenlijk wel hopen op een betere en fijnere oplossingen, maar denken dat dit niet gaat gebeuren. Dus 'beschermen' we onszelf... maar juist dan wordt het moeilijk om wonderen te verwachten.

Ik ga dus vooral positief kijken naar het nu en de toekomst deze week!

About Rianne Collignon

Psychic Healer Rianne Collignon helps people in her practice Hart en Ziel (Heart and Soul) in Delft, The Netherlands with solutions, advice and support. In addition to private sessions (also available through Skype, phone and by e-mail) she runs workshops, training and detox programs and courses. These are also available online in Dutch through Hart en Ziel Educatie (Heart and Soul Education).
At Hart en Ziel Zakelijk (Heart and Soul Business) companies can request business reports, training sessions and staff parties to grow and profit in a spiritual way.

Call +31 610521351 for more information on business days between 7pm-8pm, send an e-mail, follow on social media (Facebook Fan Page, here on the blog, YouTube and LinkedIn) or check out the website: http://www.flowofmiracles.com

No comments:

Post a Comment


  • Business Hours:
  • Monday, Wednesday and Thursday evening 20.00-23.00
  • Friday 09.00-17.00
  • E-mail info@flowofmiracles.com
  • Phone +31 (0)6 10521351
  • Consultation hour on business days
    between 7pm - 8 pm GMT+1