Welcome at Flow of Miracles

Psychic Healer Rianne Collignon's blog: filled with articles about her work, her services and spiritual and holistic topics
Follow Me

Weekthema Week 39



By  Rianne Collignon     09:22    Labels: 
Beste Mensen,

Zoals jullie hebben gelezen trok ik vorige week de volgende kaarten: Healing: I gently return to equilibrium, nurtured by my well-spring of patience and peace en Positive: the seed of my thoughts and actions is hope: good wishes for every soul and all of nature en 4de Chakra: Geven

Reflectie achteraf:
Dat kleine griepje wat ik onder de leden had, bleek toch wat vervelender dan verwacht. Ik hoorde ook van wel meer mensen dat er wat rondwaarde, want ik had ook nog een afzegger. Die wilde heel graag komen, maar als je je niet lekker voelt, kun je vaak beter in bed blijven. Die Healing heb ik dus zeker wel nodig gehad!

Verder ben ik dus bezig geweest met wat ik te geven heb: twee nieuwe cursussen die ik in 2012 ga geven. De TOP Cursus, is voor mensen die zich helemaal TOP willen voelen, echte TOP-pers zijn en gaan voor Totaal Ontspannen Plezier. In deze cursus van 11 maandelijkse bijeenkomsten, maak je elke maand kennis met een nieuw spiritueel of holistisch thema, bespreek je je eigen ervaringen en krijg je twee huiswerkopdrachten om je kennis en ervaring te verdiepen.

Daarnaast ga ik ook weer door met de Succesvol Afvallen cursusgroep. Dit jaar is me dat supergoed bevallen. Heerlijk om met elkaar bezig te zijn, meer energie te krijgen, makkelijker en fijner te gaan sporten, meer van jezelf te gaan houden en natuurlijk... kilo's kwijt te raken! De opzet wordt wel iets anders: van een Maandelijkse groep, gaan we naar een twee wekelijkse groep. Bijna evenveel tijd 2x 50 minuten in plaats van 1x 2 uur! Door elkaar vaker te zien, houden we iedereen bij de les (zeker als je een keertje niet kan komen).

Nog even, en dan komt er meer informatie op de nieuwsbrief en dan open ik de inschrijving! Er is immers maar plek voor 8 personen!

Er staan ook nog wat andere activiteiten op stapel, zoals de Beauty, Health en Spirit Beurs in Zevenkamp, de Dag van de Mantelzorg en de kerst-workshop Verhogen van de Draagkracht voor Mantelzorgers! Dus ik blijf maar geven :) Gelukkig zijn de nieuwe visitekaartjes binnen, al was er een probleem met de flyers. Ik hoop dat dat deze week wordt opgelost.

Ook deze week trek ik weer een kaart uit het VirtueReality Deck. Mee doen met deze kaarten in het Nederlands? Dat kan hier. En natuurlijk trek ik ook een kaart uit de set Helende Lotuskaarten.


Deze week trok ik de volgende kaarten: Content: I enjoy what life offers, knowing my needs will be filled as surely as the tide flows in en 3de Chakra: Ongedwongenheid

Verrassende kaarten, want eigenlijk was ik ingesteld op een aardige werkweek. Er moest best redelijk wat gebeuren. Ongedwongenheid geeft mij echter aan dat heel veel dingen gewoon gaan gebeuren en dat ik me niet zo zenuwachtig moet maken over de juiste taal, de juiste manier van mensen aanspreken etc. etc. Zeker in combinatie met Content, wat aangeeft dat alles altijd wel goed komt en dat het belangrijk is om tevreden te zijn.

Een makkelijke week zou ik zeker wel kunnen gebruiken! In ieder geval ga ik deze week twee keer heerlijk uit eten. Ik verheug me er nu alweer op. Daarnaast heb ik ook nog twee verjaardagen, dus dat wordt ook heel gezellig.

Doe je ook ongedwongen mee? Laat een bericht achter!

About Rianne Collignon

Psychic Healer Rianne Collignon helps people in her practice Hart en Ziel (Heart and Soul) in Delft, The Netherlands with solutions, advice and support. In addition to private sessions (also available through Skype, phone and by e-mail) she runs workshops, training and detox programs and courses. These are also available online in Dutch through Hart en Ziel Educatie (Heart and Soul Education).
At Hart en Ziel Zakelijk (Heart and Soul Business) companies can request business reports, training sessions and staff parties to grow and profit in a spiritual way.

Call +31 610521351 for more information on business days between 7pm-8pm, send an e-mail, follow on social media (Facebook Fan Page, here on the blog, YouTube and LinkedIn) or check out the website: http://www.flowofmiracles.com

No comments:

Post a Comment


  • Business Hours:
  • Monday, Wednesday and Thursday evening 20.00-23.00
  • Friday 09.00-17.00
  • E-mail info@flowofmiracles.com
  • Phone +31 (0)6 10521351
  • Consultation hour on business days
    between 7pm - 8 pm GMT+1