Welcome at Flow of Miracles

Psychic Healer Rianne Collignon's blog: filled with articles about her work, her services and spiritual and holistic topics
Follow Me

Weekthema week 42



By  Rianne Collignon     09:32    Labels: 
Beste Mensen,

Ik heb een heerlijk weekje gehad, al moet ik het e.e.a. nog doen. Mijn lijstje kwam niet helemaal afgewerkt, omdat ik na de beurs nog wat moest afhandelen en er toch weer nieuwe dingen bijkwamen.

Vorige week trok ik de volgende kaarten: Strong: I support myself and others with initiative and commitment of spirit  en Integrity: My actions reflect what I value most - I am the same inside and out en 7de Chakra: Grenzeloos

Reflectie achteraf:   
Deze afgelopen week heb ik veel dingen gedaan die ik moeilijk vind. Ik ben meestal niet zo streng met mensen, ookal doen ze dingen waar ik niet blij van word. Toch heb ik deze keer gekozen om duidelijk mijn grenzen af te bakenen. Zo zorg je dat wat je van binnen voelt overeenkomt met wat je van buiten zegt - integriteit dus. Daar werd ik erg blij van, dus ik was ook zeer trots op mezelf!

Daarnaast moest ik nog een aantal dingen doen voor promotie doeleinden die ik moeilijk vond. Meestal verzorg ik mijn promotie op een wijze dat ik niet afhankelijk ben van anderen of dat ik daarin zelf de leidende rol speel. Natuurlijk kun je ook een ander de leidende rol geven (door te vragen of je ergens posters mag ophangen of door in gesprek te gaan met de krant). De afgelopen week heb ik veel gedacht aan 'Strong' en ben ik dus een aantal lijntjes open gaan gooien. Natuurlijk hoop ik dat dit vruchten afwerpt en ga ik hier mee verder.

Ook deze week trek ik weer een kaart uit het VirtueReality Deck. Mee doen met deze kaarten in het Nederlands? Dat kan hier. En natuurlijk trek ik ook een kaart uit de set Helende Lotuskaarten. 

Deze week trok ik de volgende kaarten: Wise: I act, only after observing, listening and accepting en 5de Chakra: Zuivering

Reflectie vooraf
Grappig genoeg had ik al met mijn partner gesproken over het feit dat ik graag deze week naar de sauna wilde. Voor mij is de sauna de ultieme vorm van zuivering. Je komt tot zuiveren in je hoofd - er is geen telefoon - er is geen internet - er is geen enkele stoorzender! Je komt tot zuiveren in je lichaam - je lichaam zweet alles eruit - er is extra rust. Fijn dus dat ik hier mee aan de slag ga.

Wise is ook een belangrijke kaart. Als er iets gebeurd wat je niet leuk vindt, dan is het zo verleidelijk om er gelijk tegenin te gaan. Om gelijk beslissingen te nemen. Je voelt je gekwetst en je wil er gelijk wat aan doen. Soms is het echt belangrijker om tot rust te komen, te luisteren, te accepteren en te bekijken wat er nou eigenlijk gebeurd.

Deze week ga ik proberen om nog wijzer te zijn!

About Rianne Collignon

Psychic Healer Rianne Collignon helps people in her practice Hart en Ziel (Heart and Soul) in Delft, The Netherlands with solutions, advice and support. In addition to private sessions (also available through Skype, phone and by e-mail) she runs workshops, training and detox programs and courses. These are also available online in Dutch through Hart en Ziel Educatie (Heart and Soul Education).
At Hart en Ziel Zakelijk (Heart and Soul Business) companies can request business reports, training sessions and staff parties to grow and profit in a spiritual way.

Call +31 610521351 for more information on business days between 7pm-8pm, send an e-mail, follow on social media (Facebook Fan Page, here on the blog, YouTube and LinkedIn) or check out the website: http://www.flowofmiracles.com

No comments:

Post a Comment


  • Business Hours:
  • Monday, Wednesday and Thursday evening 20.00-23.00
  • Friday 09.00-17.00
  • E-mail info@flowofmiracles.com
  • Phone +31 (0)6 10521351
  • Consultation hour on business days
    between 7pm - 8 pm GMT+1