Welcome at Flow of Miracles

Psychic Healer Rianne Collignon's blog: filled with articles about her work, her services and spiritual and holistic topics
Follow Me

Weekthema week 36



By  Rianne Collignon     11:15    Labels: 
Beste Mensen,

Zoals jullie hebben gelezen trok ik vorige week de volgende kaarten: Wise: I act, only after observing, listening and accepting en 5de Chakra: Vibratie

Reflectie achteraf: 
Ik was erg blij dat alle chaos nu weg is uit m'n huis, de vibratie is gelijk rustiger, al wil ik graag nog een beetje opruimen en wat wierook aansteken. Nieuwe wierook heb ik net gekocht in Duitsland en ik ben benieuwd of hij lekker ruikt. Sandalwood is perfect voor een nieuw begin. Daarnaast heb ik ook drie flesjes gekocht van Aura Soma. Ik had hier al enkele keren over gehoord en zag ze in een winkel staan. Heb gekozen voor 2 pomanders (een lekker luchtje om je vibratie te helpen) en een flesje met een essence.

Ik heb geprobeerd wijs te zijn en veel te accepteren de afgelopen week. Bij een aantal dingen ging dat heel goed - een ander aantal dingen moet ik nog leren. Ik werd namelijk heel erg verwend door mijn schoonouders en dat vind ik soms heel moeilijk. Dan wil ik ook gelijk allerlei dingen terug doen!

Ook deze week trek ik weer een kaart uit het VirtueReality Deck. Mee doen met deze kaarten in het Nederlands? Dat kan hier. En natuurlijk trek ik ook een kaart uit de set Helende Lotuskaarten.

Deze week trok ik de volgende kaarten: Intuitive: I perceive the inner rhythm of events, and allow my feelings to guide me en 6de Chakra: Mediteren

Reflectie vooraf:
Twee kaarten die veel met elkaar te maken hebben. Meditatie kan immers je intuïtie versterken en je helpen om de rust te vinden om allerlei dingen door te krijgen. Zelf was ik al van plan om vandaag te gaan mediteren en het lijkt me een goed plan om het vaker te doen deze week.

Het liefst ga ik zo even een actieve meditatie doen van Osho, maar ik zal ook nog een hart meditatie en een loopmeditatie proberen te plannen deze week. En natuurlijk ga ik verder met het werken met Aura Soma, wat ik ook in een meditatie kan doen.

Ik ben benieuwd wat mijn intuïtie mij verder gaat brengen deze week!

About Rianne Collignon

Psychic Healer Rianne Collignon helps people in her practice Hart en Ziel (Heart and Soul) in Delft, The Netherlands with solutions, advice and support. In addition to private sessions (also available through Skype, phone and by e-mail) she runs workshops, training and detox programs and courses. These are also available online in Dutch through Hart en Ziel Educatie (Heart and Soul Education).
At Hart en Ziel Zakelijk (Heart and Soul Business) companies can request business reports, training sessions and staff parties to grow and profit in a spiritual way.

Call +31 610521351 for more information on business days between 7pm-8pm, send an e-mail, follow on social media (Facebook Fan Page, here on the blog, YouTube and LinkedIn) or check out the website: http://www.flowofmiracles.com

No comments:

Post a Comment


  • Business Hours:
  • Monday, Wednesday and Thursday evening 20.00-23.00
  • Friday 09.00-17.00
  • E-mail info@flowofmiracles.com
  • Phone +31 (0)6 10521351
  • Consultation hour on business days
    between 7pm - 8 pm GMT+1