Welcome at Flow of Miracles

Psychic Healer Rianne Collignon's blog: filled with articles about her work, her services and spiritual and holistic topics
Follow Me

Weekthema Week 45



By  Rianne Collignon     10:49    Labels: 
Beste Mensen,

De afgelopen week stond in het teken van afscheid nemen. Afscheid van mijn vrijwilligerswerk en afscheid dus van de vrijwilligers. Het einde van de afvalclub van 2011, wat me toch zwaarder viel dan ik dacht. Ik had zoveel plezier gehad met deze lieve mensen en gelukkig zij ook met mij! Ik ben verwend met bloemen en kado's!

Vorige week trok ik de volgende kaarten: Gentle: I tread lightly upon this earth, seeing, understanding, never imposing en 7de Chakra: Grenzeloos

Reflectie achteraf:  
Ik voelde me helemaal niet zo zacht de afgelopen week. Al weet ik dat ik dat in sommige gevallen wel ben geweest, ik moest ook best serieuze dingen zeggen tegen mensen. Dan vind ik mezelf altijd heel hard, al weet ik nu zo stilletjes aan dat dit niet zo is. Soms hebben we allemaal wel stof tot nadenken nodig.

De vorige blogpost schreef ik over mensen die hulp vragen en ook deze week hebben mensen contact met mij gezocht. Dat vind ik altijd heel bijzonder, want ik weet zelf dat dat niet altijd makkelijk is. Ik was blij dat ik wat kon doen! 

Ook deze week trek ik weer een kaart uit het VirtueReality Deck. Mee doen met deze kaarten in het Nederlands? Dat kan hier. En natuurlijk trek ik ook een kaart uit de set Helende Lotuskaarten. 

Deze week trok ik de volgende kaarten: Peaceful: With great calm I observe the flow of my mind, then welcome inner silence, Respectful: Valueing the unique part of each person, I acknowledge even the smallest contribution  en 5de Chakra: Creativiteit

Reflectie vooraf:  
Er vielen weer eens twee kaarten uit, dus het leek me een drukke week worden. Toch vullen peaceful en respect elkaar perfect aan. Het is fijn om een vredig gevoel te hebben en op het moment dat je een ander respecteert is dat makkelijker te doen. Juist gisteren nog heb ik mijn partner erg vaak bedankt, omdat ik het zo waardeer wat hij doet en wie hij is. Hij vond het leuk om te horen, maar had na de derde keer zoiets van: "Nu weet ik het wel hoor". Sommige dingen vindt hij zo gewoon, maar zijn voor mij zo ontzettend speciaal.

Deze week aan de slag met creativiteit is ook erg leuk! A.s. donderdag sta ik op de Mantelzorgmarkt in Delft. Daar ben ik nog even voor aan de slag en ook ben ik aan het bekijken wat ik in de Goodiebags voor de Open Dag ga stoppen! Ik heb er nu al zin in.

Ben benieuwd wat jullie van mijn creativiteit gaan merken de komende tijd!

About Rianne Collignon

Psychic Healer Rianne Collignon helps people in her practice Hart en Ziel (Heart and Soul) in Delft, The Netherlands with solutions, advice and support. In addition to private sessions (also available through Skype, phone and by e-mail) she runs workshops, training and detox programs and courses. These are also available online in Dutch through Hart en Ziel Educatie (Heart and Soul Education).
At Hart en Ziel Zakelijk (Heart and Soul Business) companies can request business reports, training sessions and staff parties to grow and profit in a spiritual way.

Call +31 610521351 for more information on business days between 7pm-8pm, send an e-mail, follow on social media (Facebook Fan Page, here on the blog, YouTube and LinkedIn) or check out the website: http://www.flowofmiracles.com

No comments:

Post a Comment


  • Business Hours:
  • Monday, Wednesday and Thursday evening 20.00-23.00
  • Friday 09.00-17.00
  • E-mail info@flowofmiracles.com
  • Phone +31 (0)6 10521351
  • Consultation hour on business days
    between 7pm - 8 pm GMT+1